חקירות עסקיות

חוקר פרטי לחקירות מסחריות ועסקיות

משרדנו שמח ללוות לקוחות בחקירות בכל היקף ובכל מורכבות.

לרשותנו צוות חוקרים מיומן המביא עמו בקיאות בנושאים פיננסיים, בדיקות רקע, חקירות כלכליות ואיסוף הוכחות המתבססות בין היתר על שיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים העומדים לרשותנו בכל תחום ידע נדרש (דוגמת חקירות עסקיות עבור גורמים ממשלתיים, חקירות להייטק, סייבר ועד להיבטים פיננסיים).

מהי חקירה עסקית?

איסוף מידע אודות חברות וארגונים בין אם לטובת למידה ממתחרים, ובין אם לטובת קבלת מידע אמיתי אודות מצבם הכלכלי, על מנת לדעת אם בטוח לעשות איתם עסקים כלכליים.

ליאור חקירות הוא משרד חקירות מורשה מטעם משרד המשפטים המתמחה בתחום של חקירות עסקיות וכלכליות. צוות החוקרים שלנו אמון על ביצוע מעקבים, איסוף מסמכים והתחקות אחר פעולות עסקיות, ויוכל לתת לכם דו"ח מפורט כדי שתדעו מה כדאי ומה לא כדאי לכם לעשות.

היבט א': השוק התחרותי

עסקים וותיקים וחדשים, גדולים וקטנים כאחד, כולם ככולם מתמודדים עם תחרות רבה בשוק העסקי, כזו שרק הולכת ונעשית למורכבת יותר ודינמית יותר עם הזמן.

עם מכלול נרחב של היבטים שצריכים להילקח בחשבון בכל עת לצורך גיבוש אסטרטגיה עסקית נכונה, חקירות עבור עסקים הן דבר שבשגרה ומטרתן לספק מודיעין עסקי מהימן, כזה שיאפשר למקבלי ההחלטות לגבש את הצעדים הנכונים.

משרד חקירות ליאור אייזינגר מתפעל צוות של חוקרים פרטיים מיומנים המסוגלים להידרש לכל סוג חקירה. לרשותנו ניסיון של למעלה מ-20 שנים בביצוע חקירות בנושאי כלכלה ופיננסים, היכרות עם תהליכים פנים-ארגוניים והיבטים כלכליים המהותיים להתפתחותה של החקירה ולמציאת מודיעין איכותי באשר לצעדיהם של המחתרים.

היבט ב': עלו חשדות באשר לשותפות?

מודיעין עסקי לא נועד אך ורק להבנת פעולותיהם של המתחרים שלנו, ולעתים דווקא בשותפויות בריאות לחלוטין שמטרתן היא לספק פיתוח כלכלי לשני הצדדים, עולים חשדות או חששות באשר לסטטוס הפיננסי של הצד המקביל.

תיקים רבים המגיעים למשרדנו עוסקים דווקא בביצוע בדיקות מקיפות טרם שותפות עסקית. בעזרת כלים מקצועיים, מעקבים וגיבוש מידע שלעתים זמין לנו ומתחבא ממש מתחת לאף, ניתן לגבש תובנות חשובות באשר למצבו הפיננסי של שותף או חברה.

במקרים מסוימים אף חברות מנסות להערים על שותפותיהן ו"להחליק" מתחת לרדאר עסקאות שהסבו להן נזקים כלכליים. בעזרת חקירה כלכלית מאומצת וביצוע עבודת תחקיר נכונה, ניתן לספק ראיות חותכות אשר מאששות או מפריכות את החשדות המיוחסים. 

איך מתחילים?

כבר בשיחת הטלפון הראשונית נבקש לקבל פרטים כלליים שיאפשר לנו להבין את מורכבותו הבסיסית של התיק המדובר.

האם החקירה מתבצעת אך ורק בגבולותיה של ישראל, או שמא עולה הצורך בחקירה בינלאומית מול חברה המקיימת פעילות גם מעבר לים / חברה הפעילה אך ורק במדינות זרות.

השיחה הובילה להסכמה שיש על מה לדבר? עם סיומה של השיחה נבקש לקבוע מועד לפגישה ונדריך על הכנה מלאה של המידע אותו נצטרך לשם ההתחלה.

באם לא קיים מידע אין כל בעיה – מה שיכול להועיל לחקירה יועיל, מה שלא קיים, אנחנו כבר נמצא אותו עם הכלים המקצועיים הנדרשים וההון האנושי של משרדינו. 

דיסקרטיות מוחלטת

חקירות מסוג זה הן בעלות רגישות גבוהה.

באם פעילות שכזו תתגלה על-ידי הצד השני, הרי שהדבר עלול להוביל לטרפוד מוחלט של העסקה או השותפות הנרקמת.

משרדנו מתחייב לדיסקרטיות מוחלטת. הן במעמד הפגישה הראשונית והן לכל אורך התהליך הנדרש לצורך ביצוע החקירה הלכה למעשה.

 

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן